Πολιτική Επιστροφών

– ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

 

Έχετε το δικαίωμα να μας επιστρέψετε τα κοσμήματα – προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, συσκευασμένα μαζί με την πλήρη συσκευασία  τους και τα έγγραφα που τα συνοδεύουν, όπως την απόδειξη αγοράς, την εγγύηση κ.τ.λ. Η ημερομηνία παραλαβής προκύπτει από το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής εταιρείας. Αν δεν μπορεί να αναζητηθεί με κανένα τρόπο η απόδειξη αγοράς (π.χ. αν το κόσμημα μας σας το έχουν κάνει δώρο και δεν είναι δυνατή η ταυτοποίηση του ατόμου που σας το δώρισε) ή αν δεν υπάρχει παραστατικό «κάρτας αλλαγής» τότε θα πρέπει να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν προς αντικατάσταση του επιστρεφόμενου. Αν η προκύπτει διαφορά στην αξία ή προτιμάτε να διαλέξετε κάποιο άλλο προϊόν σε μελλοντική ημερομηνία, θα σας στείλουμε κουπόνι εξαργύρωσης με την ανάλογη αξία.

Δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής έχουν όλα τα προϊόντα που βρίσκονταν σε απόθεμα κατά την επιβεβαίωση παραγγελίας όχι όμως τα προϊόντα που κατασκευάζονται για εσάς κατόπιν παραγγελιάς. Από τον κανόνα της παραπάνω περίπτωσης επιστροφής και αλλαγής προϊόντων εξαιρούνται και για τον λόγο αυτό δεν μπορούν να επιστραφούν μετά από ειδική παραγγελία και δεν υπάρχουν στον κατάλογο των προϊόντων ή για τα οποία ζητήθηκε τροποποίηση σε σχέση με το αρχικό σχέδιο, οι βέρες, τα δαχτυλίδια και όποια άλλα κοσμήματα κατασκευάζονται αποκλειστικά για εσάς, καθώς και τα σκουλαρίκια που φοριούνται σε τρύπες στα αυτιά, για λόγους υγιεινής. Τα κοσμήματα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στη συσκευασία τους στην κατάσταση που σας παραδόθηκε, χωρίς να έχουν φορεθεί για χρήση αλλά μόνο για πρόβα. Τα κοσμήματα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στη συσκευασία τους στην κατάσταση που σας παραδόθηκε. Επισημαίνεται ότι κατά την παραγγελία δαχτυλιδιών είναι στην ευθύνη του πελάτη να παραγγείλει το σωστό μέγεθος. Ένα δαχτυλίδι μπορεί να αλλάξει μέγεθος αλλά αυτό ενδέχεται να επιφέρει χρεώσεις.

Εφόσον θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραλάβει, συστήνουμε να επικοινωνήσετε νωρίτερα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του stellacometa.gr προκειμένου να σας καθοδηγήσουμε για τη διαδικασία επιστροφής. Κατά την αποστολή του προϊόντος σας, κι έπειτα το κατάστημα μας θα σας επιστρέψει ολόκληρο το ποσό που έχετε καταβάλει κατά την αγορά σας, αφαιρώντας τα μεταφορικά που το έχουν επιβαρύνει. Τα χρήματα θα καταβληθούν σε προσωπικό σας λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει με αναφορά ΙΒΑΝ και στοιχείων δικαιούχου έπειτα από επικοινωνία με την εταιρεία μας.

Επίσης θα πρέπει να είναι καλά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορές κατά τη μεταφορά τους και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση. Κοσμήματα που επιστρέφονται και δεν πληρούν τους παραπάνω όρους και προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων δε θα γίνονται δεκτά, εκτός αν αποδειχθεί ότι ήταν ελαττωματικά κατά την αποστολή στον πελάτη. 

Αναφορικά με επώνυμα προϊόντα, όπως ρολόγια κλπ., υπεύθυνες για τυχόν βλάβες είναι οι αντίστοιχες αντιπροσωπείες.

Επιστροφή που γίνεται εγκαίρως και πληροί τους παραπάνω όρους μπορεί να γίνεται με έξοδα της εταιρείας και όχι του πελάτη, αν έχει την ιδιότητα του καταναλωτή, κατά τα όσα αναφέρονται στους όρους συναλλαγής του e-shop, στους οποίους έχει συμφωνήσει ο πελάτης πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Στην περίπτωση αυτή μας στέλνετε το δέμα σας με χρέωση παραλήπτη. Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής κι επιστροφής του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος και μη αντικατάστασής του με κάποιο άλλο, η εταιρεία μας θα επιστρέψει το πόσο αφού ελεγχθεί αν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής. 

Κατά την επιστροφή δαχτυλιδιών ή βερών για την διαφοροποίηση του νούμερου τους και την επαναποστολή τους στον ιδιοκτήτη τους, το κόστος συνδιαμορφώνεται από την αξία της επισκευής συν τα μεταφορικά.

Ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει. Αν είχατε προπληρώσει την παραγγελία σας με PayPal, μόλις παραλάβουμε πίσω τα προϊόντα θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό σας στο PayPal. Αν είχατε προπληρώσει με πιστωτική κάρτα, με την άφιξη των προϊόντων στο κατάστημά μας, ακυρώνεται η χρέωσης της κάρτας σας και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας. Ωστόσο, αν είχατε επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είναι απαραίτητο να μας υποδείξετε το IBAN του λογαριασμού σας και το όνομα δικαιούχου όπου και θα πιστωθούν τα χρήματα των προϊόντων που επιστρέφετε εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Έχετε, επίσης, το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία των προϊόντων σας εντός 24 ωρών από την ώρα επιβεβαίωσης της από πλευράς μας, με e-mail στο: info@stellacometa.gr

Η τρέχουσα Πολιτική Επιστροφών έχει αναρτηθεί στο site την 24/06/2021 Και η Εταιρεία επιφυλάσσεται ότι μπορεί να την αλλάξει κατά το ελεύθερα διαμορφούμενο περιεχόμενό της.

×